דרך לסקוב 22

אשדוד ים, ישראל

077-4455698

שירות לקוחות פעיל 24/7

קניות באינטרנט מארה״ב – 5 טיפים שיגלו לכם מתי נכון להזמין מוצרים מארה״ב

זקוקים לייעוץ בהזמנה וייבוא של מוצרים מארה״ב? צרו עימנו קשר!

זקוקים לייעוץ בהזמנה וייבוא של מוצרים מארה״ב? צרו עימנו קשר!

כמעט כל חובבי (או מכורי) הקניות באינטרנט, מזמינים בין היתר גם מוצרים מאתרים אמריקאים. אז בכדי ליהנות מהמחירים האטרקטיביים ביותר האפשריים, ההמלצה תהיה להכיר או את התקופות של הסיילים – כאשר חלקם נחשבים לפופולאריים יותר וחלקם פחות מוכרים (אבל לא בהכרח פחות אטרקטיביים) :

סוף נובמבר
לקראת תחילת החורף, בסוף נובמבר, יש 2 ימים אשר נחשבים לאטרקטיביים במיוחד לקניות באינטרנט.
היום הראשון (שהוא למעשה יום שישי) הוא ה-בלאק פריידי, זה היום שפותח את חגיגת הקניות לקראת חג המולד.
בבלאק פריידי ניתן למצוא מגוון רחב של מבצעים ואטרקטיביים על כל סוגי המוצרים: בגדים, מוצרי חשמל, רהיטים ועוד.
היום השני (שבפועל יוצא גם ביום שני) הוא הסייבר מאנדיי, הוא מגיע ביום השני שלאחר הבלאק פריידיי ומציע הזדמנות נוספת ליהנות ממבצעים אטרקטיביים, בעיקר עבור אלו שלא הספיקו לעשות זאת בבלאק פריידי.

סוף דצמבר
מספר ימים לפני הכריסטמס מתחילות הנחות ענק הן בבתי הכלבו והחנויות הפיזיות ברחבי ארצות הברית והן בחנויות האמריקאיות המקוונות.
האטרקטיביות של המבצעים אף עולה יום לאחר הקריסטמס, כאשר נפתח סייל גדול בשם בוקסינג דיי. בתקופה זאת ורגע לפני השנה החדשה, כל החנויות והרשתות, מנסות להיפטר ממלאים שנצברו באותה השנה.  
הסיילים נמשכים עד ליום האחרון של אותה השנה ולעיתים הם גם גולשים לחודש ינואר – כאשר יש לקחת בחשבון שבתחילת ינואר המלאים כבר דלים ולכן, כדאי למהר ולבצע את הרכישה בסוף חודש דצמבר.

אמצע פברואר
בחודש פברואר יש 2 ימים אשר נחשבים לאטרקטיביים לביצוע הזמנות ברשת. הימים המדוברים הם הוולטיינס דיי אשר נחגג ב-14 לפברואר והפרזידנט דיי (יום הנשיא) אשר מצוין ביום השני השלישי של חודש פברואר.
בוולנטיינס דיי ניתן למצוא מבצעים בעיקר על מתנות לנשים ולגברים ועל בגדים.
ביום הנשיא, ניתן למצוא מבצעים בעיקר על מוצרי חשמל.  

חג הפסחא (בין מרץ לאפריל)
בתקופה שלפני חג הפסחא (Easter) ניתן לאתר מגוון רחב של מבצעים שונים, הן בחנויות וברשתות האמריקאיות והן באתרי הקניות השונים ולכן, זאת יכולה להיות תקופה אטרקטיבית במיוחד לביצוע הזמנות של מוצרים שונים מאתרים אמריקאיים.
יש לקחת בחשבון, שבמקרים רבים חג הפסחא יוצא במקביל לחג הפסח לכן, כדאי לוודא מתי החג יוצא.

תחילת ספטמבר (Labor Day)
מדובר ביום חופש בארצות הברית, אשר נחשב לאטרקטיבי ביותר לביצוע קניות. היום מצוין ביום השני הראשון של חודש ספטמבר.
מדובר ביום בו מוצעים סיילים אטרקטיביים, אשר חלקם שווי ערך למה שקורה בבלאק פריידי – פשוט מדובר ביום אשר מקבל פחות תשומת לב בהשוואה לבלאק פריידי ולכן, כדאי לנצל אותו.

כאמור, מעבר לאותם המועדים אשר צוינו, כל אתר עורך גם מבצעים וימי קניות מיוחדים וייחודיים, לכן, שווה להישאר תמיד ערניים, בכדי להיות מוכנים לקראת אותם הימים וכמובן, לא לשכוח להוסיף לחשב את עלויות משלוח מארצות הברית לישראל.

מאמרים וטיפים בנושא הזמנת מוצרים מארצות הברית