דרך לסקוב 22

אשדוד ים, ישראל

077-4455698

שירות לקוחות פעיל 24/7

5 החברות המומלצות ביותר למשלוח מארצות הברית לישראל

זקוקים לייעוץ בהזמנה וייבוא של מוצרים מארה״ב? צרו עימנו קשר!

זקוקים לייעוץ בהזמנה וייבוא של מוצרים מארה״ב? צרו עימנו קשר!

יותר ויותר אנשים מגלים את המחירים האטרקטיביים ואת האפשרויות הטמונות ברכישה דרך אתרים האמריקאים.

מכיוון שלא כל האתרים מאפשרים משלוח מארה"ב לישראל, ישנן לא מעט חברות אשר מציעות את האפשרות לבצע את השילוח בעבור הלקוחות הישראליים – מדובר בהליך פשוט, בו חברת השילוח מספקת למעשה כתובת אמריקאית, הספקים שולחים אליה את המוצרים אשר הוזמנו על ידי הלקוחות הישראלים והיא מצידה מבצעת את המשלוח לארץ.

כיום פועלות לא מעט חברות שילוח המספקות שירות משלוחים מארה"ב לישראל בזול שכאלו ואנו ריכזנו עבורכם רשימה של חמש מהבולטות שביניהן. לפני שאנחנו מציגים בפניכם את החברות השונות, נציג לכם מספר נקודות שיהיה נכון מצידכם לברר, בטרם אתם עושים משלוח מארצות הברית לישראל. 

כיום פועלות לא מעט חברות שילוח המספקות שירות משלוחים מארה"ב לישראל

מה צריך לבדוק לפני שעושים משלוחים מארצות הברית לישראל

  1. האם המקום ממנו מבקשים לעשות משלוח מחול לארץ, אכן מוכן לעשות משלוחים לכאן. הרבה מאוד חנויות ואתרים לא מוכנים לאופציה זו מטעמים שונים (בדרך כלל מטעמי עלויות). במקרה כזה צריך למצוא פתרון כיצד לפעול. הדרך הנכונה, כאמור, היא להשתמש בחברות משלוחים אמריקאיות שמספקות שילוח לישראל, אחרי שהן מקבלות את המשלוח מהחנות או האתר בארה"ב. 

  2. יש לבדוק האם החברה מספקת כתובת דרכה אפשר לעשות את משלוחים מארה"ב לישראל. הדרך הטובה ביותר להתגבר על הקושי של אי משלוח לארץ, הוא על ידי כך שנספק כתובת בארצות הברית אליה יגיע המשלוח ומשם הוא יצא לישראל. מאחר ואין לנו כתובת כזו, אזי שחברת המשלוחים אמורה לספק לנו אותו. כך נבטיח שהמוצר אכן יגיע אלינו. 

  3. חשוב לבדוק האם החברה מספקת שירותים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. ייתכן מאוד שהחברה תעדיף לעבוד עם גורמים עסקיים בשביל לייצר משלוחים גדולים יותר (מה שיכניס לה יותר כסף). יחד עם זאת, מאחר וקהל לקוחות פרטי הוא הרבה פעמים יותר משמעותי וגדול, אזי שהחברות לא ימהרו לוותר עליו.

  4. יש לבחון את המוניטין של החברה, בין אם זה מבחינת זמני המשלוח, יכולת מעקב אחרי המשלוח, עלויות, יכולות לוגיסטיות וכל דבר אחר שיכול להבטיח שאכן המשלוח יגיע אלינו בסופו של דבר ובמועד בו אנחנו מצפים לקבל אותו. 

  5. בעיקרון חברות משלוחים אמריקאיות, כפי שנציג בהמשך המאמר, עובדות בכל תחומי ארה"ב, יחד עם זאת, יהיה נכון לוודא זאת, חשוב לוודא איפה יש להן מחסנים שמאפשרים לקבל את המשלוחים,  האם הם ממוקמים בחוף המזרחי והמערבי, וכן מה משך זמן המשלוח על פי מה שהחברה מבטיחה. 

  6. יש לבדוק מה עלויות המשלוח. צריך לקחת בחשבון, חלק מהחברות יידרשו עלות משלוח פנימית, קרי בתוך ארצות הברית וחיצונית, קרי לישראל. באופן טבעי, זה עלול לייקר משמעותית את העלויות. יש להוסיף לעלויות השלוח גם עלויות מס (בכל רכישה מעל 75 דולר יש צורך לשלם מע"מ ומס קנייה). עוסקים מורשים ופטור, יכולים לקבל קבלה/חשבונית. אנחנו יכולים למצוא, כאמור חברות המספקות משלוחים מארה"ב לישראל בזול. 

 

כעת נציג את החברות השונות הפועלות בתחום של משלוחים מארה"ב לישראל ומה כל אחת מהן יכולות לספק לנו. 

USHOPS

חברה עם ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום השילוח מארצות הברית לישראל. לחברה 2 מחסנים בניו ג'רזי שם מאוחסנות כל החבילות המוזמנות.

החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירותים בעברית, המותאם באופן פרטני ללקוחות הישראלים.
שירות החברה מאפשר לבצע רכישה בכל אתר אמריקאי ומהווה למעשה ככתובת אמריקאית אשר יכולה להבטיח שהמוצרים שהזמנתם יגיעו עד אליכם בישראל.

Shipo

חברה אשר מציעה שילוח לכתובת בארצות הברית ומאפשרת הזמנות מכל אתרי הקניות האמריקאים. לחברה יש מחסן גדול בדלוואר וכחלק מכך, היא פטורה מתשלום מיסים לקניות בתוך ארצות הברית – מה שהופך גם את מחירי השילוח של החברה לישראל לאטרקטיביים יותר.
החברה שולחת את החבילות המגיעות אליה באופן ישיר דרך חברות התעופה איתן יש לה הסדרים.

מסטופ

חברה ותיקה יחסית בתחום השילוח מארצות הברית – הוקמה בשנת 2000, מאפשרת רכישה של מוצרים דרך כל אתר קניות אמריקאי ומשלוח לכתובת אמריקאית – הכתובת בה ממוקם המרכז הלוגיסטי של החברה.
החברה מציעה שירותי משלוח מהירים – כ-2-3 ימי עסקים מרגע שהמשלוח מגיע לחברה ועד שהוא מגיעה לישראל וכ-7 עד 10 ימים עד ההגעה לבית הלקוח.

חביל'ס

חברה המאפשרת לקהל הישראלי לקבל בצורה מהירה וזולה חבילות אשר הזמנות מארצות הברית.
החברה מספקת כתובת אמריקאית – מחסני החברה ממוקמים בניו יורק, כך שניתן להזין במהלך הרכישה את הכתובת של החברה והיא תדאג לבצע את השילוח של החבילה (אשר יכולה להיות בכל סדר גודל) עד לבית הלקוח.

DealTas

חברה אשר מציעה אפשרות הזמנה מאתרי קניות אמריקאים לכתובת בארצות הברית. בנוסף, החברה מציעה גם שירותים נוספים, כמו אפשרות לבצע את ההזמנה בעבור הלקוחות (במקרה וההזמנה היא מאתרים אשר לא מקבלים פייפאל או כרטיסי אשראי בינלאומיים). בחברה אף מאפשרת לבצע דרכה החזרה של מוצרים (בהתבסס על תנאי ההחזרה אשר נקבעו על ידי הספק).
הייחוד של החברה טמון בעובדה שעלות השילוח נקבעת לפי המשקל ולא לפי נפח החבילה – החברה אורזת מחדש את המוצר ומבצעת צמצום של המשקל לפני השליחה.

טיפ: בטרם בחירת חברת השילוח כדאי להתעמק במה כולל השירות אותו החברה מציעה וכיצד מחושבת עלות השילוח – דגשים על פרמטרים אלו, יאפשרו לבצע את הבחירה הנכונה.

מאמרים וטיפים בנושא הזמנת מוצרים מארצות הברית