דרך לסקוב 22

אשדוד ים, ישראל

077-4455698

שירות לקוחות פעיל 24/7

רוצים להזמין מוצרים מארה״ב – כיצד יוצרים כתובת אמריקאית למשלוח לישראל?

זקוקים לייעוץ בהזמנה וייבוא של מוצרים מארה״ב? צרו עימנו קשר!

זקוקים לייעוץ בהזמנה וייבוא של מוצרים מארה״ב? צרו עימנו קשר!

אז מצאתם באחד מאותם אתרים אמריקאיים מוצרים אטרקטיביים שאתם לא פחות מ"חייבים" שיהיו שלכם. אבל, לדאבונכם אתם מגלים שאותו אתר לא עושה משלוחים מארצות הברית לישראל.
עכשיו, עומדות באפשרותכם 2 אופציות: הראשונה, להרים ידיים ולוותר על אותם המוצרים. השנייה, ליצור כתובת אמריקאית ולקבל את המוצרים עד לבית שלכם.
כן, מאוד יכול להיות שכלל לא ידעתם על קיומה של האפשרות השנייה, אבל מסתבר שיותר ויותר ישראלים מגלים את האפשרות הזאת ונהנים מהזמנת מוצרים מאתרים אמריקאים שונים.
אבל, רגע לפני שאתם מתלהבים מעצם הגילוי, חשוב שתדעו שלא מדובר בשירות חינמי.. מהסיבה הפשוטה, שיצירת כתובת אמריקאית עוברת דרך חברת שילוח וגם היא כמובן, אמורה "לגזור" את הרווחים שלה.
למרות זאת, במקרים רבים המחיר הכולל יהיה משתלם בעבורכם ולכן, חשוב שתהיו מודעים לאפשרות הטמונה באותן חברות אשר מציעות שירות של משלוח מארצות הברית לישראל והצורה בה הן פועלות.

איך יוצרים כתובת אמריקאית?
כאמור, יש לא מעט חברות שילוח אשר מהוות למעשה כגורם המקשר בין הספקים אשר עומדים מאחורי אתרי הקניות האמריקאים לבין הלקוחות אשר חיים בישראל.
חברות אלו מציעות מערך הרשמה דרך האתר שלהם, שם יש לציין את הכתובת והפרטים האישיים שלכם.
לאחר ההרשמה, תקבלו למעשה כתובת אמריקאית – הכתובת של המחסנים של אותה החברה.
עכשיו, ברגע שאתם מבצעים את ההזמנה מאתר אמריקאי אתם מוסרים את הכתובת אשר קיבלתם מחברת השילוח, הספק אשר עומד מאחורי האתר, ישלח את החבילה לאותה הכתובת וחברת השילוח תדאג שהמשלוח יגיע עד אליכם לישראל.
כאן חשוב לציין שיש חברות שילוח אשר מציעות גם שירותים נלווים נוספים כמו לדוגמא, אפשרות לבצע את הרכישה בעבור הלקוחות שלהם – במקרים בהם מדובר באתרים אשר לא מקבלים תשלום בפייפאל או בכרטיס אשראי בינלאומיים.

מה קורה בשלבים הבאים?
אחרי שהחבילה מגיעה למחסנים של אותה חברת שילוח, הלקוח המזמין, מקבל מייל אשר כולל נתונים שונים לגבי אותה החבילה כמו: משקל, נפח, רוחב וגובה – פרמטרים אשר ישפיעו על עלות השילוח.
באותו המייל גם תקבלו בדרך כלל את עלות השילוח – כאשר בחלק מהמקרים, יהיו פעולות שונות אותן ניתן לבצע בכדי להוזיל את העלות כמו: לבחור את דרך השילוח, להזמין שירות של אריזה מחדש אשר יכול להפחית את העלות של החבילה.
בין אפשרויות המשלוח המוצעות: משלוח בדואר רגיל, משלוח בדואר רשום, משלוח על ידי שליח וכיוצא בזה – כמובן, שהמחירים ישתנו בהתאם לסוג המשלוח.

מכיוון שיש לא מעט חברות אשר מציעות משלוח מארצות הברית, כדאי לערוך סקר, לבדוק ניסיון ואמינות, מחירים, מה כוללים השירותים וכיוצא בזה.. דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לבצע בסופו של דבר בחירה בחברה המתאימה ביותר למטרה.

מאמרים וטיפים בנושא הזמנת מוצרים מארצות הברית